luni, 20 ianuarie 2014

DrivePurge curăță fișierele temporare mai bine decât CCleaner

DrivePurge curăță fișierele temporare mai bine decât CCleaner


Am observat că toți cei care au vorbit despre DrivePurge au avut numai cuvinte de laudă la adresa lui așa că l-am instalat și folosit timp de câteva zile pentru a putea da și eu cu părerea referitor la rezultatele pe care le oferă.
Curăță fișierele temporare a 750 de aplicații
DrivePurge este o aplicație gratuita de curățare a sistemului ce caută și elimină fișierele temporare a 750 de aplicații și componente Windows (spre diferență de CCleaner care în versiunea actuală poate curăța doar temporarele generate de 270 dintre acestea).

La prima rulare a aplicației vei descoperii cu uimire că indicațiile din interfața sa sunt în limba germană; nu te speria prea tare deoarece problema poate fi rezolvată rapid dacă faci click pe Extras » Sprache / Language »English.
După ce ai făcut acest lucru vei observa că DrivePurge oferă trei tipuri de curățare si anume:
  • System Cleanup: curăță fișierele temporare ale sistemului.
  • Drive Cleanup: curăță fișierele temporare dintr-o partiție anume.
  • Users Tracks Cleanup: șterge fișierele temporare ale sistemului și aplicațiilor și curăță regiștrii sistemului de operare de item-urile invalide și / sau orfane.
Știți ce mi-a plăcut în mod special la DrivePurge ?!? Mi-a plăcut că este extrem de eficient chiar dacă realizează toate procesele mai rapid decât mi-aș fi imaginat ca o poate face (obișnuit fiind cu CCleaner).
Din punctul de vedere al funcționării chiar nu am absolut nimic de obiectat și asta este ceea ce mă îngrijorează cel mai tare; țin prea mult la CCleaner pentru a accepta că am descoperit o aplicație mai eficientă și mai rapidă decât el… dar cine sunt eu pentru a înfrunta destinul ?!? Dacă destinul a considerat că aici trebuie să se despartă drumurile noastre, atunci așa să fie!
Lăsând gluma la o parte trebuie să vă spun că din punctul meu de vedere DrivePurge este un program excelent căruia merită să-i dați o șansă; eu am renunțat la CCleaner în favoarea lui și cu asta cred ca am spus cam tot.
Ar mai fi de precizat că DrivePurge este un program portabil ce poate fi rulat atât în sisteme de operare de 32 cât și de 64 biți cu .NET Framework 2.0.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu