joi, 23 ianuarie 2014

Obținerea unui certificat digital pentru a crea o semnătură digitală

Obținerea unui certificat digital pentru a crea o semnătură digitală

Acest articol descrie modul în care obțineți un certificat digital pentru a crea o semnătură digitală și de ce trebuie să aveți o semnătură digitală (sau ID digital) pentru a semna digital documentele. Pentru a lucra cu semnăturile digitale într-un document Microsoft Word 2010, o foaie de calcul Excel 2010 sau o prezentare PowerPoint 2010, faceți clic pe următorul link:
Adăugarea sau eliminarea unei semnături digitale din fișierele Office
În acest articol

Obținerea unei semnături digitale de la o autoritate de certificare sau de la un partener Microsoft

Dacă doriți să faceți schimb de documente semnate digital cu alte persoane și doriți ca destinatarii documentelor să poată să verifice autenticitatea semnăturii dvs. digitale, aveți posibilitatea să obțineți un certificat digital de la o autoritate de certificare terță (CA) recunoscută sau de la Bazarul Office.

Bazar Office

Pentru a obține certificatul digital de la un partener Microsoft de încredere, accesați Bazar Office, unde aveți posibilitatea să achiziționați un certificat digital de la o autoritate de certificare (CA) terță cu o listare la Bazarul Office. În Bazarul Office, faceți clic pe linkul Semnarea digitală.
Începutul paginii Începutul paginii

Crearea unui certificat digital pentru a semna digital imediat un document

Dacă nu doriți să achiziționați un certificat digital de la o autoritate de certificare (CA) terță sau dacă doriți să semnați digital imediat documentul, este posibil să creați propriul certificat digital.
  1. În Windows, faceți clic pe butonul Start. Selectați Toate programele.
  2. Faceți clic pe folderul Microsoft Office, apoi pe folderul Instrumente Microsoft Office 2010.
  3. Faceți clic pe Certificat digital pentru proiecte VBA.
  4. În caseta de dialog Creare certificat digital, tastați un nume pentru certificat,
  5. Faceți clic pe OK.
 Important   Dacă semnați digital un document, utilizând un certificat digital creat de dvs., apoi partajați fișierul semnat digital, alte persoane nu pot verifica autenticitatea semnăturii dvs. digitale fără să decidă manual să aibă încredere în certificatul dvs. auto-semnat
Următoarea imagine este un exemplu de dialog Creare certificat digital.
Dialogul Creare semnătură digitală
 Notă   Pentru a afla mai multe despre ID-urile digitale în Microsoft Outlook 2010, consultați Obținerea unui ID digital
Începutul paginii Începutul paginii

Ce este o semnătură digitală?

O semnătură digitală este o marcă electronică, criptată, de autentificare pe informații digitale cum ar fi mesajele de poștă electronică, macrocomenzile sau documentele electronice. O semnătură confirmă faptul că informațiile provin de la semnatar și nu au fost deteriorate.
Următoarea imagine este un exemplu de linie de semnătură cu semnătură într-un fișier Office.
Linie de semnătură cu semnătură

Certificat de semnare și autoritate de certificare

Certificat de semnare     Pentru a crea o semnătură digitală, trebuie să aveți un certificat de semnare care dovedește identitatea. Când trimiteți un document sau o macrocomandă care au fost semnate digital, trimiteți și certificatul dvs. și o cheie publică. Certificatele sunt emise de către o autoritate de certificare și, precum un carnet de conducere, se pot revoca. De obicei, un certificat este valid timp de un an, după care semnatarul trebuie să înnoiască certificatul sau să obțină un certificat de semnare nou, pentru a-și stabili identitatea.
 Notă   Aveți posibilitatea să aflați mai multe despre cheile publice și private în acest articol de la MSDN.
Autoritatea de certificare (CA)     O autoritate de certificare este o entitate asemănătoare unui notar public. Eliberează certificate digitale, semnează certificate pentru a verifica validitatea acestora, apoi urmărește ce certificate au fost revocate sau au expirat. Microsoft Office are mai multe soluții pentru obținerea certificatelor prin Bazarul Office, Semnare digitală.

Asigurări semnătură digitală

  • Autenticitate     Semnatarul este confirmat ca semnatar.
  • Integritate     Conținutul nu a fost modificat sau alternat de când a fost semnat digital.
  • Nerepudiere     Demonstrează tuturor părților originea conținutului semnat. „Repudiere” se referă la acțiunea unui semnatar de a nega orice asociere cu conținutul semnat.
  • Legalizare     Semnăturile din fișierele Microsoft Word 2010, Excel 2010 sau fișierele PowerPoint 2010 care au marcaje temporale de la un server sigur cu mărci temporale, în anumite circumstanțe, au validitatea unei legalizări.
Pentru aceste asigurări, creatorul de conținut trebuie să semneze digital conținutul utilizând o semnătură ce îndeplinește următoarele criterii:
  • Semnătura digitală este validă.
  • Certificatul asociat semnăturii digitale este curent (neexpirat).
  • Persoana sau organizația care semnează, cunoscută cu numele de editor, este de încredere.
 Important   Documentele semnate care au un marcaj temporal valid, sunt considerate ca având semnături valide, indiferent de vechimea sau starea de revocare a certificatului de semnare.
  • Certificatul asociat cu semnătura digitală a fost emis către editorul semnatar de o autoritate de certificare (CA) recunoscută.
Începutul paginii Începutul paginii

Access 2010, Excel 2010, InfoPath 2010, OneNote 2010, PowerPoint 2010, Word 2010

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu