dogar grigore
joi, 23 ianuarie 2014
Obținerea unui certificat digital pentru a crea o semnătură digitală
Obținerea unui certificat digital pentru a crea o semnătură digitală
Acest articol descrie modul în care obțineți un certificat digital pentru a crea o semnătură digitală și de ce trebuie să aveți o semnătură digitală (sau ID digital) pentru a semna digital documentele. Pentru a lucra cu semnăturile digitale într-un document Microsoft Word 2010, o foaie de calcul Excel 2010 sau o prezentare PowerPoint 2010, faceți clic pe următorul link:
Adăugarea sau eliminarea unei semnături digitale din fișierele Office
În acest articol
Obținerea unei semnături digitale de la o autoritate de certificare sau de la un partener Microsoft
Crearea unui certificat digital pentru a semna digital imediat un document
Ce este o semnătură digitală?
Obținerea unei semnături digitale de la o autoritate de certificare sau de la un partener Microsoft
Dacă doriți să faceți schimb de documente semnate digital cu alte persoane și doriți ca destinatarii documentelor să poată să verifice autenticitatea semnăturii dvs. digitale, aveți posibilitatea să obțineți un certificat digital de la o autoritate de certificare terță (CA) recunoscută sau de la Bazarul Office.
Bazar Office
Pentru a obține certificatul digital de la un partener Microsoft de încredere, accesați
Bazar Office
, unde aveți posibilitatea să achiziționați un certificat digital de la o
autoritate de certificare (CA)
terță cu o listare la Bazarul Office. În Bazarul Office, faceți clic pe linkul
Semnarea digitală
.
Începutul paginii
Crearea unui certificat digital pentru a semna digital imediat un document
Dacă nu doriți să achiziționați un certificat digital de la o autoritate de certificare (CA) terță sau dacă doriți să semnați digital imediat documentul, este posibil să creați propriul certificat digital.
În Windows, faceți clic pe butonul
Start
. Selectați
Toate programele
.
Faceți clic pe folderul
Microsoft Office
, apoi pe folderul
Instrumente Microsoft Office 2010
.
Faceți clic pe
Certificat digital pentru proiecte VBA
.
În caseta de dialog
Creare certificat digital
, tastați un nume pentru certificat,
Faceți clic pe
OK
.
Important
Dacă semnați digital un document, utilizând un certificat digital creat de dvs., apoi partajați fișierul semnat digital, alte persoane nu pot verifica autenticitatea semnăturii dvs. digitale fără să decidă manual să aibă încredere în certificatul dvs. auto-semnat
Următoarea imagine este un exemplu de dialog
Creare certificat digital
.
Notă
Pentru a afla mai multe despre ID-urile digitale în Microsoft Outlook 2010, consultați
Obținerea unui ID digital
Începutul paginii
Ce este o semnătură digitală?
O semnătură digitală este o marcă electronică, criptată, de autentificare pe informații digitale cum ar fi mesajele de poștă electronică, macrocomenzile sau documentele electronice. O semnătură confirmă faptul că informațiile provin de la semnatar și
nu au fost deteriorate.
Următoarea imagine este un exemplu de linie de semnătură cu semnătură într-un fișier Office.
Certificat de semnare și autoritate de certificare
Certificat de semnare
Pentru a crea o semnătură digitală, trebuie să aveți un certificat de semnare care dovedește identitatea. Când trimiteți un document sau o macrocomandă care au fost semnate digital, trimiteți și certificatul dvs. și o cheie publică. Certificatele sunt emise de către o autoritate de certificare și, precum un carnet de conducere, se pot revoca. De obicei, un certificat este valid timp de un an, după care semnatarul trebuie să înnoiască certificatul sau să obțină un certificat de semnare nou, pentru a-și stabili identitatea.
Notă
Aveți posibilitatea să aflați mai multe despre
cheile publice și private
în acest articol de la MSDN.
Autoritatea de certificare (CA)
O autoritate de certificare este o entitate asemănătoare unui notar public. Eliberează certificate digitale, semnează certificate pentru a verifica validitatea acestora, apoi urmărește ce certificate au fost revocate sau au expirat. Microsoft Office are mai multe soluții pentru obținerea certificatelor prin Bazarul Office, Semnare digitală.
Asigurări semnătură digitală
Autenticitate
Semnatarul este confirmat ca semnatar.
Integritate
Conținutul nu a fost modificat sau alternat de când a fost semnat digital.
Nerepudiere
Demonstrează tuturor părților originea conținutului semnat. „Repudiere” se referă la acțiunea unui semnatar de a nega orice asociere cu conținutul semnat.
Legalizare
Semnăturile din fișierele Microsoft Word 2010, Excel 2010 sau fișierele PowerPoint 2010 care au marcaje temporale de la un server sigur cu mărci temporale, în anumite circumstanțe, au validitatea unei legalizări.
Pentru aceste asigurări, creatorul de conținut trebuie să semneze digital conținutul utilizând o semnătură ce îndeplinește următoarele criterii:
Semnătura digitală este validă.
Certificatul asociat semnăturii digitale este curent (neexpirat).
Persoana sau organizația care semnează, cunoscută cu numele de editor, este de încredere.
Important
Documentele semnate care au un marcaj temporal valid, sunt considerate ca având semnături valide, indiferent de vechimea sau starea de revocare a certificatului de semnare.
Certificatul asociat cu semnătura digitală a fost emis către editorul semnatar de o autoritate de certificare (CA) recunoscută.
Începutul paginii
Access 2010, Excel 2010, InfoPath 2010, OneNote 2010, PowerPoint 2010, Word 2010
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Postare mai nouă
Postare mai veche
Pagina de pornire
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu