luni, 20 ianuarie 2014

Program de optimizare, curățare și configurare: Toolwiz Care

Program de optimizare, curățare și configurare: Toolwiz Care


Când vine vorba de configurarea sistemelor de operare Windows prefer metodele care nu implică utilizarea aplicațiilor și vă puteți da seama de asta aruncând o privire peste secțiunea  dedicată trucurilor. Din păcate, așa cum toți bărbații o știm, orice lucru manual menit să aducă satisfacții pe măsura așteptărilor noastre necesită inspirație, cunoaștere, atenție și tandrețe (ei, nu vă gândiți la ce m-am gândit și eu că suntem în post), iar aceste condiții nu pot fi indeplinite întotdeauna, cu atât mai puțin atunci când timpul ne presează dar din fericire, in astfel de situații putem utiliza soluții precum cea prezentată în continuare.
Optimizează, curăță și optimizează Windows-ul cu Toolwiz Care
Toolwiz Care, în afară de faptul că are o interfață foarte bine organizătă, este ușor de folosit și include funcții ce lipsesc cu desăvârșire din arsenalul multor solutii de mententanță comerciale, este genul de aplicație care te îndeamnă să o explorezi și mai mult de atât, te surprinde la tot pasul; ori cel puțin aceasta este impresia cu care am rămas după aproape patru ore în care mi-a captat toată atenția (ore care s-au scurs fără să-mi dau seama din momentul în care am deschis-o pentru prima dată, până în cel în care am decis că merită să-i dedic un articol pe blog).

După cum puteți vedea în imaginea de mai sus, interfața aplicației este împărțită în sase arii ce cuprind, in funcție de întrebuinarea ce li se pot da, uneltele ce au făcut ca Toolwiz Care să fie unul dintre puținele programe care au reușit să mă surprindă plăcut în ultimele luni; n-am să intru în detalii referitoare la acestea deoarece vreau să vă fac suficient de curioși încât să nu puteți merge la culcare înainte de a o instala și testa.
Dacă mi-ați cere să vă vorbesc despre punctele sale slabe cu siguranță m-aș bâlbâi mai rău decât prezentatorii de știri ce apar în Cronica Cârconașilor, iar asta se întâmplă deoarece chiar nu am observat nimic de care să mă pot plânge; compatibilitatea sa cu Windows XPVista și Windows 7 mi-au zădărnicit până și ultima ocazie de a-mi arăta colții…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu