Câteodată, un program
Microsoft Office se închide pe neașteptate, înainte de a salva
modificările unui fișier la care lucrați. Printre cauzele posibile se
numără:
- Se întrerupe alimentarea cu energie electrică.
- Sistemul devine instabil din cauza altui program.
- Ceva este în neregulă cu programul Microsoft Office.
Cu toate că nu întotdeauna se pot evita astfel de probleme, se pot
face pași pentru a vă proteja lucrul atunci când se închide anormal un
program Office.
Ce intenționați?
Cum funcționează caracteristicile Recuperare automată și Salvare automată
Opțiunea Recuperare automată (din aceste programe Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Publisher și Visio) și opțiunea Salvare automată (din Microsoft Office Outlook) vă pot ajuta să evitați pierderea lucrului, astfel:
- Datele sunt salvate automat Dacă activați caracteristica Recuperare automată sau Salvare automată,
fișierul dvs. (cum ar fi un document Microsoft Office Word) sau un
element (cum ar fi un mesaj de poștă electronică Outlook) se salvează
automat cu o frecvență pe care o alegeți. De aceea, dacă ați lucrat mult
timp dar ați uitat să salvați un fișier sau dacă s-a întrerupt
curentul, fișierul la care ați lucrat conține cel puțin o parte din
munca realizată înainte de a fi salvat ultima oară.
- Starea programului se salvează automat
În Microsoft Office Excel, Microsoft Office Outlook, Microsoft Office
PowerPoint și Microsoft Office Word, există și un avantaj suplimentar
față de activarea caracteristicilor Recuperare automată sau Salvare automată.
În aceste programe, dacă activați această opțiune, unele aspecte ale
stării programului sunt recuperate atunci când programul este repornit
după închiderea anormală.
De exemplu, lucrați la câteva registre de lucru
Excel simultan. Fiecare fișier este deschis într-o fereastră diferită,
cu date specifice vizibile în fiecare fereastră. Într-unul dintre
registrele de lucru este selectată o celulă pentru a vă ajuta să
urmăriți ce rânduri ați examinat deja, apoi Excel pică. Când reporniți
Excel, el deschide din nou registrele de lucru și restaurează ferestrele
așa cum erau înainte ca Excel să pice.
Cu toate că nu fiecare aspect al stării
programului se poate recupera, de cele mai multe ori caracteristica
Recuperare vă poate ajuta să recuperați mai rapid.
Începutul paginii
Activarea și ajustarea caracteristicilor Recuperare automată și Salvare automată
Ce program utilizați?
Excel
- Faceți clic pe butonul Microsoft Office , apoi pe Opțiuni Excel.
- Faceți clic pe Salvare.
- Bifați caseta de selectare Salvare informații de recuperare automată la fiecare x minute.
- În lista minute, specificați cât de des doriți să salveze programul datele și starea programului.
Sfat Cantitatea de
informații noi conținute de fișierul recuperat depinde de frecvența cu
care un program Microsoft Office salvează fișierul de recuperare. De
exemplu, dacă fișierul de recuperare se salvează doar din 15 în 15
minute, fișierul recuperat nu va conține ultimele 14 minute de lucru de
dinaintea producerii problemei sau a întreruperii de curent.
- Opțional, aveți posibilitatea să modificați locația (specificată în caseta Locație fișier Recuperare automată) în care programul salvează în mod automat o versiune a fișierelor la care lucrați.
Începutul paginii
Outlook
- În meniul Instrumente, faceți clic pe Opțiuni.
- În fila Preferințe, faceți clic pe Opțiuni poștă electronică, apoi faceți clic pe Opțiuni complexe poștă electronică.
- Bifați caseta de selectare Salvare automată elemente, la fiecare x minute.
- În lista minute, specificați cât de des doriți să salveze programul datele și starea programului.
Sfat Cantitatea de
informații noi conținute de fișierul recuperat depinde de frecvența cu
care un program Microsoft Office salvează fișierul de recuperare. De
exemplu, dacă fișierul de recuperare se salvează doar din 15 în 15
minute, fișierul recuperat nu va conține ultimele 14 minute de lucru de
dinaintea producerii problemei sau a întreruperii de curent.
- Opțional, în meniul Salvare automată elemente în, selectați folderul unde doriți ca Outlook să salveze automat elemente.
Începutul paginii
PowerPoint
- Faceți clic pe butonul Microsoft Office , apoi pe Opțiuni PowerPoint.
- Faceți clic pe Salvare.
- Bifați caseta de selectare Salvare informații de recuperare automată la fiecare x minute.
- În lista minute, specificați cât de des doriți ca programul să vă salveze datele și starea de program.
Sfat Cantitatea de
informații noi conținute de fișierul recuperat depinde de frecvența cu
care un program Microsoft Office salvează fișierul de recuperare. De
exemplu, dacă fișierul de recuperare se salvează doar din 15 în 15
minute, fișierul recuperat nu va conține ultimele 14 minute de lucru de
dinaintea producerii problemei sau a întreruperii de curent.
Începutul paginii
Publisher
- În meniul Instrumente, faceți clic pe Opțiuni, apoi faceți clic pe fila Salvare.
- Bifați caseta de selectare Salvare informații de recuperare automată la fiecare x minute.
- În lista minute, specificați cât de des doriți să salveze programul datele.
Sfat Cantitatea de
informații noi conținute de fișierul recuperat depinde de frecvența cu
care un program Microsoft Office salvează fișierul de recuperare. De
exemplu, dacă fișierul de recuperare se salvează doar din 15 în 15
minute, fișierul recuperat nu va conține ultimele 14 minute de lucru de
dinaintea producerii problemei sau a întreruperii de curent.
Începutul paginii
Visio
- În meniul Tools, faceți clic pe Options, apoi faceți clic pe fila Save/Open.
- Bifați caseta de selectare Save AutoRecover information every x minutes.
- În lista minutes, specificați cât de des doriți să salveze programul datele.
Sfat Volumul de
informații noi conținute de fișierul recuperat depinde de intervalul de
salvare a programului Microsoft Office pentru recuperarea fișierului. De
exemplu, dacă fișierul recuperat este salvat la doar 15 minute, acesta
nu va conține ultimele 14 minute de lucru de dinaintea unei căderi de
tensiune sau a unei alte probleme.
Începutul paginii
Word
- Faceți clic pe butonul Microsoft Office , apoi pe Opțiuni Word.
- Faceți clic pe Salvare.
- Bifați caseta de selectare Salvare informații de recuperare automată la fiecare x minute.
- În lista minute, specificați cât de des doriți ca programul să vă salveze datele și starea de program.
Sfat Volumul de
informații noi conținute de fișierul recuperat depinde de intervalul de
salvare a programului Microsoft Office pentru recuperarea fișierului. De
exemplu, dacă fișierul recuperat este salvat la doar 15 minute, acesta
nu va conține ultimele 14 minute de lucru de dinaintea unei căderi de
tensiune sau a unei alte probleme.
- Opțional, aveți posibilitatea să modificați locația (specificată în caseta Locație fișier Recuperare automată) în care programul salvează în mod automat o versiune a fișierelor la care lucrați.
Începutul paginii
Salvați devreme și des
Caracteristicile Recuperare automată și Salvare automată nu
constituie un substitut la salvarea obișnuită a lucrului prin clic pe Salvare . Salvarea manuală a fișierului constituie cea mai bună metodă de a păstra ceea ce lucrați.
Comandă rapidă de la tastatură Pentru a salva un fișier, apăsați CTRL+S.
Începutul paginii
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu