joi, 23 ianuarie 2014

Primele 10 beneficii ale Microsoft Office Professional Plus 2007

Primele 10 beneficii ale Microsoft Office Professional Plus 2007

Microsoft Office Professional Plus 2007 vă va ajuta pe dvs. și organizația dvs. să lucrați mai eficient și mai eficace cu un nou set de instrumente puternice pentru crearea, gestionarea, analizarea și partajarea informațiilor. Iată 10 modalități prin care Office Professional Plus 2007 vă poate ajuta să obțineți rezultate mai bune într-un timp mai scurt.
Motivul 1 Obțineți mai mult de la programele sistemului Microsoft Office pe care le utilizați zilnic.
Interfața utilizator Microsoft Office Fluent vă permite să găsiți și să utilizați cu mai mult succes caracteristicile programului, prin organizarea caracteristicilor produsului în funcție de activitate, etichetându-le atât cu text, cât și cu grafică și îmbunătățind SfaturileEcran cu ilustrații și text de Ajutor.
Motivul 2 Livrați rezultate cu impact ridicat care arată mai profesionist.
Noile capacități grafice din Office Professional Plus 2007 vă ajută să realizați documente, foi de calcul și prezentări cu aspect deosebit, cu impact ridicat, care sunt gata pregătite pentru publicare fără a aloca ore întregi reglării comenzilor de formatare. De asemenea, Office Professional Plus 2007 vă permite să partajați documente, foi de calcul și prezentări în format de fișier PDF (Portable Document Format) și XPS (XML Paper Specification) fără a necesita instrumente terțe suplimentare.1
Motivul 3 Creați, examinați și publicați rapid și ușor conținut cu aspect profesionist.
Microsoft Office Word 2007 include un set de îmbunătățiri conectate, inclusiv Blocuri componente, instrumente de examinare îmbunătățite și integrare cu serviciile de flux de lucru încorporate în Microsoft Office SharePoint Server 2007, pentru a facilita pentru indivizi și organizații realizarea eficientă și distribuirea de documente de înaltă calitate într-o manieră consecventă, predictibilă, fără erori.
Motivul 4 Dezvoltați și partajați o detaliere mai mare a datelor din foile de calcul.
Microsoft Office Excel 2007 face disponibilă analiza sofisticată a datelor pentru mai mulți operatori de informații prin acces mai simplu către surse de date ale societății, interfețe reproiectate pentru vizualizări PivotTable și formatare condițională mai puternică și mai ușor de utilizat. Partajați analiza mai eficient prin diagrame cu aspect profesionist, care sunt mai simplu de creat utilizând instrumentele de creare diagrame reproiectate. Aplicați îmbunătățiri vizuale bogate diagramelor, cum ar fi efecte 3-D, umbrire ușoară și transparență.
Motivul 5 Gestionați cu mai multă eficacitate timpul și angajamentele.
Microsoft Office Outlook 2007 ajută utilizatorii să își gestioneze cu mai multă eficacitate timpul și angajamentele cu ajutorul unor instrumente noi, cum ar fi Bara De făcut, integrarea activităților și a calendarului și căutarea instantanee. Bara De făcut furnizează o vizualizare consolidată a activităților, a rezervărilor viitoare și a mesajelor de poștă electronică semnalizate pentru urmărire. Integrarea mai bună între activități și calendare permite alocarea de timp prin glisare și fixare pentru a lucra la activități. Iar căutarea instantanee vă ajută să găsiți în Inbox, rapid și simplu, informațiile de care aveți nevoie.
Motivul 6 Simplificați comunicarea, partajarea informațiilor și lucrul la proiectele de grup.
Office Professional Plus 2007 include acum Microsoft Office Communicator 2007 pentru a facilita comunicarea cu colegii din diferite locații sau fusuri orare, utilizând o serie de opțiuni de comunicare, printre care schimb instantaneu de mesaje, comunicări audio și video.2 Colaborarea este și mai mult îmbunătățită printr-un set larg de noi capacități de partajare mai eficientă a informațiilor și pentru executarea proiectelor de grup cu eficiență crescută. Aceste capacități sunt puse la dispoziție prin integrarea Office Professional Plus 2007 cu Office SharePoint Server 2007.
Motivul 7 Integrați documente în procese de afaceri.
Office Professional Plus 2007 introduce un nivel nou de asistență pentru XML cu formatele Open XML Ecma Microsoft Office. Aceste noi formate de fișier permit documente mai mici, mai robuste și integrare mai simplă și profundă cu sistemele de informații și sursele externe de date.
Motivul 8 Colectați informații mai eficient și mai fiabil.
Microsoft Office InfoPath 2007 eficientizează colectarea informațiilor prin livrarea de formulare electronice care ajung ușor la participanții necesari, reduc intrările redundante de date și îmbunătățesc calitatea datelor colectate. Office InfoPath 2007 simplifică mutarea colectării de informații pe hârtie în formulare electronice prin conversia documentelor Word și a foilor de calcul Excel existente în formulare InfoPath.
Motivul 9 Utilizați cu mai multă eficacitate resursele de date ale societății.
Capacitățile noi pentru integrarea datelor din Office Professional Plus 2007 reduc costurile și complexitatea conectării documentelor și foilor de calcul la sursele de date centrale. În plus, Microsoft Office Access 2007 reproiectat permite nespecialiștilor în dezvoltare să construiască și să utilizeze aplicații desktop de baze de date pentru gestionarea seturilor complicate de informații, pentru că datele Access se pot stoca centralizat pe site-uri Microsoft Windows SharePoint Services pentru gestionarea mai eficientă a datelor.
Motivul 10 Implementați Office Professional Plus 2007 cu ușurință mai mare și costuri mai puține.
Noile Tehnologii de gestionare a migrației Microsoft Office sunt un set de instrumente proiectate pentru a ajuta la planificare migrației, testarea compatibilității, conversia fișierelor și gestionarea extensiilor. Aceste caracteristici vă vor permite să implementați Office Professional Plus 2007 cu mai mare ușurință și la un preț atractiv.
1 Aveți posibilitatea să salvați ca fișier PDF sau XPS dintr-un program din 2007 Microsoft Office System numai după ce instalați un program de completare. Pentru informații suplimentare, consultați Instalarea și utilizarea unui program de completare PDF sau XPS.
2 Versiunile internaționale de Microsoft Office Communicator 2007 sunt programate pentru lansare în a doua jumătate a anului 2007.
Începutul paginii Începutul paginii
Se aplică la:
Access 2007, Excel 2007, InfoPath 2007, Outlook 2007, PowerPoint 2007, Publisher 2007, Word 2007

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu