luni, 20 ianuarie 2014

Serial [Licenta] System Mechanic

Serial [Licenta] System Mechanic



Serial [Licenta] System Mechanic
System Mechanic, din punctul de vedere a mai multor persoane, este un program excelent pentru optimizarea sistemelor de operare Windows si nu e de mirare ca multi utilizatori fac tot ce le sta in putinta pentru a intra in posesia unei licente de activare a versiunii full a acestuia.
Din punctul meu de vedere, o aplicatie demodata daca tinem cont de faptul ca necesita restart pentru aproape fiecare optimizare pe care o realizeaza, fie ea oricat de nesemnificativa.
In ciuda parerii pe care eu o am referitor la System Mechanic, se pare ca rezultatele obtinute in urma optimizarilor realizate de acesta sunt peste media celor obtinute cu aplicatiile similare consacrate (ex: TuneUp); ori cel putin asta afirma cei care-l prefera inaintea oricarei alte solutii de optimizare si mentenanta.
Partea buna pentru cei care inca nu l-au probat ?!? Programul se afla in promotie si puteti obtine olicenta gratuita pentru a folosi programul timp de 6 luni.
Partea mai putin buna —da, exista si o parte mai putin buna— aceea ca formularul care trebuie completat este in limba poloneza asa ca pentru a va descurca fie apelati la Google Translate, fie folositi un program de traducereQTranslate, de exemplu.
Si ca tot am adus vorba de promotii, inainte de a incheia articolul am nevoie de sfatul vostru: credeti ca ar trebui sa va tin la curent cu promotiile programelor comerciale ?!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu